Download de app
Profiteer van alle voordelen
MyQuick is helemaal van jou: 100% Quick, met 100% voordelen, zowel op de website als via de app op je smartphone! Ga ervoor en download je MyQuick-app nu via de store.
Lekker én handig: met MyQuick verzamel je vanaf nu Q-points bij élk bezoek aan Quick. En die Q-points? Die kan je inruilen tegen gratis Quick-lekkers!
In je MyQuick-app vind je exclusieve aanbiedingen, speciaal voor jou. Maak snel je account aan om van deze "Q-promo's" te genieten.
Met Click & Collect kies je vooraf wat je gaat eten en haal je je bestelling pas op bij Quick wanneer het jou past.
Ruil je Q-points in voor gratis Rewards
Boost je Q-points
Vind je dichtstbijzijnde Quick
Wees als eerste op de hoogte
Kiosk
Kassa
Drive
App
Delivery
Stap 1
Klik op de knop ‘Q-ID’ in je app en scan je QR-code aan de Kiosk.
Stap 2
Je kan makkelijk Q-promo’s of Rewards toevoegen aan je bestelling door onderaan op “je voordelen” te drukken. Scan de QR-code of voeg deze toe aan je winkelmandje in je bestelzone.
Stap 3
Rond je bestelling af, volg de instructies om af te rekenen en je Q-points worden automatisch toegevoegd als je je Q-ID hebt gescand.
Vergeten scannen? Klik dan op jouw Q-ID in de MyQuick-app en kies voor “manueel toevoegen”. Vul het nummer van je Quick kassaticket in en hup! Punten gescoord.
Opgelet: dit is slechts 1 keer per week mogelijk, binnen de 24u na je aankoop. Smakelijk!
Stap 1
Klik dan op de knop ‘Q-ID’ in je app en laat je QR-code scannen door onze medewerker.
Stap 2
Wil je Q-promo’s of Rewards toevoegen aan je bestelling, laat dan ook die QR-code scannen.
Stap 3
Geef je bestelling door aan onze Quick-medewerker aan de kassa, kies je betaalmethode en je Q-points worden automatisch toegevoegd als je je Q-ID hebt gescand.
Vergeten scannen? Klik dan op jouw Q-ID in de MyQuick-app en kies voor “manueel toevoegen”. Vul het nummer van je Quick kassaticket in en hup! Punten gescoord.
Opgelet: dit is slechts 1 keer per week mogelijk, binnen de 24u na je aankoop. Smakelijk!
Stap 1
Geef je bestelling door aan de speakerbox, ga verder tot het afleverraam en open je app.
Stap 2
Klik dan op de knop ‘Q-ID’ in je app en laat je QR-code scannen door onze medewerker.
Stap 3
Wil je Q-promo’s of Rewards toevoegen aan je bestelling, laat dan ook die QR-code scannen.
Stap 4
Kies je betaalmethode en je Q-points worden automatisch toegevoegd als je je Q-ID hebt gescand.
Vergeten scannen? Klik dan op jouw Q-ID in de MyQuick-app en kies voor “manueel toevoegen”. Vul het nummer van je Quick kassaticket in en hup! Punten gescoord.
Opgelet: dit is slechts 1 keer per week mogelijk, binnen de 24u na je aankoop. Smakelijk!
Stap 1
Open je app waar en wanneer je wilt en plaats je bestelling.
Stap 2
Nieuwe Q-points worden na het bestellen automatisch toegevoegd aan je account.
Stap 3
Tijdens het bestellen kan je ook makkelijk voordelen toevoegen. Ga hiervoor naar de tab Q-promo's of Rewards.
Stap 4
Betaal en haal je bestelling af bij je gekozen Quick, je Q-points worden automatisch toegevoegd. Makkelijk en overheerlijk, smakelijk!
Stap 1
Plaats je Quick delivery bestelling via 1van onze partners (Takeaway, Uber Eats, Deliveroo, Hello Ugo, Easy2Eat of Goosty).
Stap 2
Je Q-points kan je enkel inruilen bij een bestelling in de restaurants, maar je kan genieten van exclusieve delivery promo’s. Check ze hier.
Stap 3
Betaal en laat je bestelling leveren. Smakelijk!
Stap 4
Klik dan op jouw Q-ID in de MyQuick-app en kies voor “manueel toevoegen”. Vul het nummer van je Quick kassaticket in en hup! Punten gescoord.
Klik dan op jouw Q-ID in de MyQuick-app en kies voor “manueel toevoegen”. Vul het nummer van je Quick kassaticket in en hup! Punten gescoord.
Bestel waar en wanneer je wilt en wij zetten je bestelling voor je klaar.
MyQuick is een getrouwheidsprogramma waarmee je Q-points kunt sparen en inwisselen tegen Quick-voordelen of gratis Quick-producten. ‘t Is ook een leuke manier om je op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes bij Quick: Q-promo’s, nieuwe producten…
Download de app simpelweg via de Apple Store of Google Play Store op je telefoon.
Met MyQuick spaar je op verschillende manieren Q-points. Eerst en vooral: elke keer dat je een bestelling plaatst bij Quick en je je Q-ID laat scannen, ontvang je Q-points, die toegevoegd worden aan je account.
Verder ontvang je in de tab ‘Mijn voordelen’ Q-promo's voor gratis producten, maar ook Q-boosters, waarmee je extra Q-points kunt ontvangen. Daarna kan je je Q-points inruilen tegen gratis Quick-producten.
Op je telefoon: open je MyQuick-app en klik op de button 'Je Q-ID'. Voilà! De code onderaan de QR-code is de code van je Q-ID. Deze code gebruik je in het restaurant tijdens het bestellen. Om je profiel extra te beveiligen verandert je code elke 5 minuten.
Op de website: zodra je MyQuick geopend hebt via onze website, vind je de code van je klantennummer links op het startscherm.
Probleem om je Q-ID te scannen? Ander probleem? Geef onze klantendienst dan de code van je klantennummer door. (Ga naar 'Mijn profiel' in de MyQuick-app om hem terug te vinden).
Mobiel: ga naar de Apple Store of Google Play Store, zoek naar 'MyQuick' en klik op 'Bijwerken'. Dat duurt maar eventjes en zo ben je zeker dat je de meest recente versie van je app geïnstalleerd hebt.
We vinden het erg jammer om te horen dat je een probleem hebt gehad met je betaling. We zullen bij het restaurant een aanvraag doen tot terugbetaling. Bezorg onze klantendienst daarvoor volgende informatie:
- Een screenshot van je app (Bestellen) > (Overzicht bestelling) of een betaalbewijs
- De naam van het restaurant
- Een omschrijving van het probleem dat zich heeft voorgedaan
Indien je de bestelling niet bent komen ophalen, maar deze wel geactiveerd en doorgegeven hebt aan het restaurant, kunnen we geen terugbetaling voorzien. Het restaurant moet in dat geval de bestelling weggooien.
Tuurlijk. Als je via je MyQuick-app bestelt kan je kiezen waar je eet en hoe je je bestelling oppikt. Je hebt 5 opties:
- Eat in (Je komt je bestelling afhalen aan de toog en eet ter plaatse)
- Table service (Je laat je bestelling aan je tafel brengen en eet ter plaatse)
- Take out (Je komt je bestelling afhalen aan de toog en je eet elders)
- Drive (Je komt je bestelling met je wagen via de Drive oppikken)
- Parking (We brengen je bestelling naar de gereserveerde parkeerplaats naast ons restaurant)
Table service, Drive en Parking zijn beschikbaar in specifieke restaurants.
Gebruik je de MyQuick-app om te bestellen? Dan is aan huis leveren niet mogelijk. Delivery kan wél als je bestelt via onze website. Klik daar op 'Bestellen' en daarna op 'Via Delivery'. Je krijgt dan per restaurant onze Delivery-partners te zien (Uber Eats, Deliveroo, Takeaway, Easy2Eat, Hello Ugo). Klik op je favo partner om doorverwezen te worden naar diens platform, waar je veilig kan bestellen en betalen. Je ontvangt je bestelling nadien waar en wanneer je wilt.
Als je je bestelling of een gedeelte ervan annuleert, heeft Quick het recht om het corresponderende aantal Q-points van het totaal af te trekken.
Open je app, ga naar je bestelling en probeer die alsnog te annuleren. Lukt dat niet? Maak dan een screenshot van je geblokkeerde bestelling en van je klantennummer. (Ga naar 'Mijn profiel' in de MyQuick-app om je klantennummer terug te vinden). Bezorg ons via onze klantendienst beide screenshots, met een woordje uitleg erbij. Dan kunnen we nakijken wat er technisch fout gelopen is.
Neen, je Q-points zijn gelinkt aan je persoonlijke profiel. Als je de app dus later opnieuw installeert, en je maakt verbinding met je e-mailadres en paswoord, zullen je account en Q-points opnieuw verschijnen.
We hebben de tab 'Deals' vervangen door de tab 'Voordelen'. Daar vind je al je Q-promo's (vroeger: ‘Coupons’), Q-boosters en Q-points. Kortom: alle voordelen van MyQuick staan nu op één makkelijk te vinden plek.
Van zodra je MyQuick opent (op je telefoon én op de site) zie je op het beginscherm al hoeveel Q-points je hebt. Als je klikt op de tab 'Voordelen’ => 'Mijn Q-points', zie je ook op welke Rewards je al recht hebt én hoeveel Q-points je nodig hebt om de vólgende Rewards binnen te halen.
No worries: hou je kasticket goed bij, want achteraf kan je met je Q-ID de unieke code valideren die bovenaan op je kasticket staat. Open je app, daarna je Q-ID en klik onder de tekst 'Q-ID vergeten te scannen?' op de knop 'Vul manueel in.' Voer nu de unieke code op je kasticket in en je krijgt alsnog je punten. Daarna krijg je een scherm te zien waar je het eigenlijke nummer van je kassaticket kan toevoegen.
Om fraude te vermijden, moet je dit doen binnen de 24 uur na je aankoop. Je kan deze procedure ook maar één keer per week gebruiken.
Dan ga je best terug naar naar het restaurant en vraag je alsnog om je kasticket. Dat kan je dan doorsturen naar onze klantendienst.
Als je je gepersonaliseerde QR-code toont aan de Quick-medewerker aan de kassa, zal die je QR-code scannen. Op dat moment wordt je bestelling vertaald naar Q-points. Het gaat om het bedrag dat op je kasticket staat, na aftrek van eventuele kortingen.
Toon je gepersonaliseerde QR-code vooraleer je betaalt. Heel je bestelling wordt dan omgezet in Q-points. Het gaat telkens om het bedrag dat op je kasticket te zien is, na eventuele kortingen. De eerste keer dat je een limited edition burger koopt (het deelnemende product kan je terugvinden als Q-booster), ontvang je 25 extra Q-points.
Neen, er is geen limiet. Alles wat je bestelt en betaalt, wordt in rekening gebracht in MyQuick.
Er zijn twee manieren om je eerste 25 Q-points te ontvangen:
- Bij het aanmaken van je profiel, als je correct antwoordt op alle vragen.
- De eerste keer dat je een bestelling doet via je MyQuick-app en je je Q-ID laat scannen.
Je kan de unieke code bovenaan je kasticket achteraf manueel toevoegen. Dat kan zowel op de website, via deze pagina of in je MyQuick-app. Open je Q-ID en klik onderaan op de knop 'Vul manueel in'. Om fraude te vermijden, moet je dit doen binnen de 24 uur na je aankoop. Je kan deze procedure ook maar één keer per week gebruiken.
Je Q-points worden automatisch toegevoegd aan je account en ze verschijnen ook op je kasticket. In bepaalde gevallen krijg je een melding met de vraag om te bevestigen (enkel als je ‘Meldingen ontvangen’ geactiveerd hebt, natuurlijk).
Ja, je totale aantal Q-points verschijnt op je kasticket. Je kan je saldo ook terugvinden in je MyQuick-app.
Elke euro die je uitgeeft geeft je recht op 5 Q-points.
Absoluut! We vieren graag mee met je verjaardag! Het enige wat je moet doen is binnen de 14 dagen na je verjaardag bij Quick gaan eten. Je ontvangt dan 25 extra Q-points.
Als gebruiker kan je één of meerdere personen aanbrengen (max. 4). De aangebrachte vriend(in) ontvangt een unieke code. Als hij/zij die code invoert tijdens de registratie op MyQuick, wordt jouw saldo als aanbrenger met 25 Q-points vermeerderd zodra de aangebrachte persoon een eerste aankoop doet met MyQuick. De unieke code kan worden gedeeld via SMS, e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp en Twitter.
Met de MyQuick-app kan je per dag maximaal 4 keer Q-points verzamelen. Na 4 scans/tickets op dezelfde dag worden je Q-points niet meer meegeteld. De volgende dag profiteer je opnieuw van 4 nieuwe scans en de bijhorende Q-points.
Meerdere keren per jaar stelt Quick je een limited edition burger voor (de deelnemende producten worden weergegeven op de onthaalpagina van je app). Als je deze burger bestelt, krijg je 25 extra Q-points.
Neen. Als je op de tab 'Voordelen’ klikt, zie je op welke voordelen je recht hebt. Je kan je Q-points dus enkel inwisselen tegen dié producten.
Bestel je aan kiosk, kassa of Drive?
Bestel de Reward die je wenst. Open ook je MyQuick-app en de tabs 'Voordelen' => 'Q-points'. Klik daar op de Reward die je wilt. Klaar? Dan zie je een QR-code verschijnen. Scan die QR-code als daarom gevraagd wordt om je Reward te activeren en ervan te genieten.
Bestel je in MyQuick?
Open MyQuick en de tabs 'Voordelen’ en 'Q-points'. Klik daar op de Reward waarvan je wilt profiteren. Er verschijnt een QR-code, met daaronder een knop 'Toevoegen aan je bestelling in MyQuick'. Klik op die knop om je Reward toe te voegen. Klaar!
Neen. Je kan per kasticket maar 1 keer Q-points uitwisselen.
Als je voldoende Q-points hebt, kan je ze, bij een volgende bestelling, weer inwisselen tegen hetzelfde gratis product.
Elke inwisseling van Q-points tegen een Reward is uniek, en dus maar één keer geldig per profiel en per kasticket.
Je kan Rewards gebruiken zolang de aankoopvoorwaarden toegepast worden.
Neen. Elke inwisseling van Q-points en Q-promo's is uniek. Dus: 1 keer geldig per profiel en per kasticket.
Ja, dat is mogelijk. Op een kasticket is het gebruik van Q-promo's op een niet-cumuleerbare manier niet gelimiteerd. Dit geldt zowel voor digitale als voor gedrukte Q-promo's.
Neen, Q-points zijn enkel inwisselbaar tegen gratis producten. Maar: als je 550 Q-points hebt gespaard, kan je die inwisselen tegen een cheque van € 10, geldig bij Quick. Op deze cheque van € 10 kan echter geen cash geld teruggegeven worden.
Je kan je Q-points inwisselen in élke Quick!
Als je je app 12 maanden lang niet meer gebruikt hebt, verplicht de privacywet ons om je gegevens te verwijderen uit onze database. Je account, Q-points en de eraan verbonden voordelen worden dan geannuleerd en verwijderd.
We sturen je voordien verschillende e-mails om je te waarschuwen dat je Q-points hun geldigheid dreigen te gaan verliezen als je geen actie onderneemt.
Neen, je Q-points zijn gelinkt aan je persoonlijke profiel. Als je de app dus later opnieuw installeert, en je maakt verbinding met je e-mailadres en paswoord, zullen je account en Q-points opnieuw verschijnen.
Ga naar de tab 'Voordelen’: daar staan jouw beschikbare Q-promo's.
Bestel je aan kiosk, kassa of Drive?
Bestel het gewenste product. Open ook je MyQuick-app en de tabs 'Voordelen'. Klik daar op de Q-promo waarvan je wilt profiteren. Klaar? Dan zie je een QR-code verschijnen. Scan die QR-code als daarom gevraagd wordt om je Q-promo te activeren en ervan te genieten.
Bestel je in MyQuick?
Open MyQuick en de tabs 'Voordelen’ en 'Q-promo's'. Klik daar op de Q-promo waarvan je wilt profiteren. Er verschijnt een QR-code, met daaronder een knop 'Toevoegen aan je bestelling in MyQuick'. Klik op die knop om je Q-promo aan de bestelling in je app toe te voegen.
Als je dezelfde Q-promo meerdere keren verzameld hebt in de tab 'Voordelen’, dan kan dat zeker. Maar let op: je Q-promo's zijn maar beperkt geldig. Dat geldt zowel voor digitale als voor gedrukte Q-promo's. De datum die vermeld staat op je Q-promo is de einddatum.
Heb je bij het bestellen een Q-promo gebruikt, maar daarna je bestelling niet afgerond? Dan komt je Q-promo na maximaal 20 minuten weer beschikbaar als je via de kiosk bestelde. Bestelde je via je MyQuickApp, dan is je Q-promo weer beschikbaar na middernacht (op het moment dat het MyQuick-systeem je onvoltooide bestelling uit je winkelmandje verwijdert).
Elke inwisseling van Q-promo's is uniek, en dus maar één keer geldig per profiel en per kasticket.
Op een kasticket is het gebruik van Q-promo's op een niet-cumuleerbare manier niét gelimiteerd. Je kan dus meerdere Q-promo's gebruiken zolang de aankoopvoorwaarden toegepast worden. Dit geldt zowel voor digitale als voor gedrukte Q-promo's.
We vermelden de geldigheid van je Q-promo in de e-mail. De dag waarop je de e-mail ontvangt telt als dag 1. Geniet ervan!
Voor wie?
Ben je student, tussen 13 en 26 jaar oud én heb je de MyQuick-app? Dan kan je het hele schooljaar genieten van zalige Student Deals. Je krijgt dan GRATIS Quick-lekkers boven op het Quick Menu dat je bestelt.
Hoe krijg je toegang?
Registreer je als “Student +” in je MyQuick-app om te genieten van Student Deals.
Klaar? Zo werkt het:
Opgelet! Zorg zowel dat je datum correct geschreven is, als dat je een geldige foto invoert. Anders kan je de wijzigingen niet opslaan.
Als je de app toegang geeft tot je locatiegegevens, zal je snel de Quick vinden die op dat moment het dichtst in je buurt is!
Je locatiegegevens worden gebruikt door de MyQuick-app om ervoor te zorgen dat je nauwkeurige restaurant- en menu-informatie kunt zien, en mobiel kunt bestellen vanuit je app. Zie ons Privacybeleid voor meer informatie.
Ga naar ‘Mijn profiel’, klik op ‘Persoonsgegevens’ en daarna op ‘Verwijder mijn account’. Let op! Als je je account verwijdert, verlies je al je verzamelde Q-points. Dat zou toch jammer zijn? Denk daarom goed na vooraleer je deze belangrijke beslissing neemt.
Helaas targeten fraudeurs mensen die vaak dezelfde inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) gebruiken voor de verschillende online diensten waarop ze inloggen.
Het is mogelijk dat deze hackers jouw gegevens hebben gebruikt in een poging om toegang te krijgen tot jouw MyQuick-account. Zo kunnen ze op frauduleuze wijze de hand leggen op jouw Q-points. Om dat te vermijden, kan je je account beveiligen met tweestapsverificatie.
We raden je aan om je inloggegevens in MyQuick dringend opnieuw in te stellen met veilige wachtwoorden.
Heb je via een e-mailadres ingelogd? Wijzig je wachtwoord dan zo:
Doe dit ook voor je andere apps, platformen en diensten waarop je inlogt. Denk eraan: gebruik niet telkens dezelfde inloggegevens. Zorg voor genoeg variatie, da’s veel veiliger.
Dit kan gebeurd zijn door een slechte manipulatie. Alleen de laatst verzonden code is geldig. Let op: als er binnen 24 uur 3 codes zijn verzonden, moet je 24 uur wachten om het opnieuw te proberen. Kijk ook zeker even in je ongewenste e-mails (spam).
Controleer of je de eenmalige verificatiecode correct hebt ingevoerd. Als de verificatiecode correct is, probeer het dan later nog eens. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op via onze klantendienst.
Bij tweestapsverificatie moet je mogelijks een eenmalige verificatiecode invoeren die naar je telefoon wordt gestuurd. Dat kan gevraagd worden als je je aanmeldt bij je MyQuick-account, als je je gebruikersnaam/wachtwoord invoert bij het inloggen of als je bepaalde wijzigingen aanbrengt in je persoonlijke gegevens op je MyQuick-account.
'Klik op 'Wachtwoord vergeten' en je ontvangt een mail op het adres waarmee jij je account hebt aangemaakt.
Staat je app in het Frans? Open je app en klik op de tab 'Plus' en scroll naar beneden naar 'Langage'. Klik erop om je taal naar Nederlands te veranderen.
Heb je al geprobeerd om in je MyQuick-app je mailadres te wijzigen? Dat kan je doen via volgende stappen:
Je kan de MyQuick-app enkel gebruiken in Belgische en Luxemburgse Quick-restaurants.
Via de link hieronder ga je naar onze 'customer service'-pagina. Daar vind je onze veelgestelde vragen. Je kan er ons ook een mail sturen via het invulformulier.
Vind hier je antwoord